Strona główna
 
. :: Inne Wiadomości ::
    . :: Logowanie ::

    Zapomniałeś hasła? Nie jesteś zarejestrowany?
    . :: Kto jest online ::
    96
    0
    . :: Obecnie w portalu ::
    Brak zarejestrowanych użytkowników.
    . :: Kalendarium ::
    . :: Lubisz nas ? ::
    :: OFERTA ::

     · Strona główna · Odpowiedz · Statystyki · Szukaj ·

     www.Brwinow.com —› A2 i Obwodnica Brwinowa —› Paszkowianka ?????

    1 2 3 4 5 6 7 8 9 1019 20 >>

    Ostatni post Wiadomość


    Wysłany: 19-Lis-2006 00:09:53

    Szanowni Państwo, jestem od kilku lat mieszkańcem naszej gminy i tak jak Państwo chciałbym aby Brwinów rozwijał się w dobrym kerunku... Mam do Was pytanie zasadnicze, czy zastanawialiście się kiedyś czy ta inwestycja rzeczywiście przyniesie korzyści wymienione w artykułach dotyczących ww. drogi?
    Po pierwsze jeśli Pszkowianka została by zaakceptowana i wybudowana jako droga krajowa to większość ruchu tranzytowego w tym Tirów, samochodów osobowych przejeżdżała by właśnie ta drogą !!!
    Czy uważacie że w takiej sytuacji Paszkowianka "rozkorkowała" by Brwinów, według mnie raczej nie!!! Wręcz przeciwnie!!!
    Jak dobrze przyjżycie się zaprojektowanym planom tras obwodnic to stwierdzicie że powinny zostać wybudowane przynajmniej trzy wokół W-wy, czy do tej pory zostały wybudowane jakiekolwiek???
    Jeśli została by wybudowana Paszkowianka to mozecie być pewni że na pozostałe obwodniece zabraknie pieniędzy, a my mieszkańcy między innymi Brwinowa zostaniemy przykuci do naszyc domów, korkami które spowodują że nie będziemy mogli wyjechać z naszych posesji.
    Żebyście nie pomyśleli że jestem przeciwnikiem rozwoju miasta ale czy ktoś z władz gminy Brwinów zastanawiał się gdzie jest największy ruch w naszym mieście. Jeśli nie to łatwo stwierdzić wychodząc na ulicę Warszawską w godzinach porannych czy popołudniowych... Paszkowianka była projektowana w latach 70 czy 80 tych kiedy ruch na ulicach był o wiele mniejszy. Plany pozostały i dlatego nasze władze chcą realizować przestarzałe projekty nie analizując dokładnie korzyści czy też zagrożeń wynikających z realizacji Paszkowianki w obecnym natężeniu ruchu. Nam mieszkańcom Brwinowa bardziej była by potrzebna inwestycja rozszerzająca o przynajmniej jeden pas w obu kierunkach drogę W-wa-Grodzisk abyśmy mogli spokojnie dojechac do naszych domostw. Proszę zobaczyć gdzie są teraz korki. Paszkowianka nam nie pomoże wręcz przeciwnie!!! Działacze na rzecz Paszkowianki proszę jeszcze raz o ponowną analizę obecnej sytuacji!!! Czy zawsze będziemy mówić że Polak mądry jest po szkodzie. Jeśli będziecie dążyli do wykonania tej inwestycji to nie pomożecie temu miastu wręcz przeciwnie zaszkodzicie jemu !!! Jeszcze raz prosze o rozsądek.
    Chętnie poczytam co o tym sądzicie a jeśli bedzie taka potrzeba z przyjemnością spotkam się z wszystkimi zainteresowanymi którzy nie mają klapek na oczach i mogą stwierdzić organoleptycznie co pomoże naszemu miastu !!!
    Pozdrawiam
    Mirek[/B][B]


    Wysłany: 19-Lis-2006 09:31:52

    Drogi Mirku, nie mogę się z Tobą zgodzić, 'niedługo' ma powstać autostrada A2 w okolicach miasta Brwinowa. Będzie ona wygodnym połączeniem dla wielu kierowców z Brwinowa i okolic, więc trzeba będzie jakoś do niej dojechać i dla większości wybór będzie prosty - przez tunel i środek naszego miasta do węzła Konotopa w okolicach Mosznej już na terenie Pruszkowa.

    Paszkowianka ma to być trasa łącząca właściwie drogę Krakowską, Katowicką, A2 i Poznańską, więc wydaje się już na pierwszy rzut oka potrzebna. Nowy węzeł (wiążący się z budową Paszkowianki) na autostradzie dla Brwinowa w okolicach przemysłowej części naszego miasta będzie bardzo korzystny, pozwoli się rozwijać naszemu miastu jak i gminie. Obecne ulice Brwinowa na trasie Nadarzyn - Brwinów - Błonie nie są odpowiednie, mają małą przepustowość, bardzo kiepską geometrię i przechodzą przez środek naszego miasta. Paszkowianka znacznie odciążyłaby ten odcinek oraz byłaby trasą zbierającą ruch z gminy kierujący się na autostradę.

    Zjazd z autostrady ma nieocenioną wartość dla rozwoju gminy, większość Polaków o tym nie wie, bo z autostradami w Polsce mamy nieciekawą sytuację, ale przypominam, że na autostradę nie można wjechać byle gdzie i z byle bocznej drogi, potrzebny jest wjazd bezkolizyjny, w naszym przypadku byłby to węzeł Pakszowianka.

    Projekty, o których mówisz, czyli te z lat 70 mają najwięcej wspólnego z obecnym głównie w nazwie. W południowej części naszej gminy (a właściwie nawet na południe od A2) różnią się one diametralnie, trasy okalające Brwinów obmyślane za PRL były rzeczywiście projektowane dla ówczesnych realiów i przewidywały wykorzystanie obecnej drogi Nadarzyn - Otrębusy i fragment Pszczelińskiej. Obecna, projektowana Paszkowianka jest znacznie oddalona od gęsto zabudowanych terenów mieszkalnych i jest całkowicie nową drogą, co jest wielkim jej plusem. Będzie biegła obrzeżami gminy oraz w okolicy przemysłowej części Brwinowa, więc dla ogółu gminy będzie bardzo korzystna. Układ głównych dróg w Brwinowie jest gwiaździsty, Paszkowianka będzie łączyła część tych dróg, więc wieloma drogami będzie można się wydostać z miasta i korki na 100% nam nie grożą, a wręcz przeciwnie, środek miasta powinien odczuć zmniejszenie ruchu.

    Warto jeszcze tu przypomnieć budowę naszej obwodnicy, kiedyś droga Warszawa - Pruszków - Grodzisk biegła ulicami Grodziską i Pszczelińską, kiedy budowano obwodnicę były złe nastroje społeczne, bo niszczono Stawisko, a sama droga wydawała się być zbyt oddalona od centrum Brwinowa. Jak jest obecnie każdy widzi, a co by było gdyby ruch Warszawa - Żyrardów przewalał się Grodziską i Pszczelińską strach sobie wyobrazić.


    Wysłany: 19-Lis-2006 09:32:30

    Przepraszam, wylogowało mnie, powyższe jest mojego autorstwa. Pozdrawiam Jarek.


    Wysłany: 19-Lis-2006 10:14:49 · Edytowane przez: JoteMPe

    Jarek, drobna korekta: węzeł Konotopa jest pod Warszawą. ten, do którego byśy się chcieli dowiązać (jeżeli oczywiście nie uda się zbudować "węzła Brwinów" ) nazywa się węzeł Pruszków i leży na skrzyżowaniu A2 z istniejącą drogą Pruszków-Ożarów...

    Poza tym generalnie się z tobą zgadzam. Dodam jeszcze, że sam byłem dość sceptyczny do takiej drogi (połączenie trasy katowickiej z poznańską lepiej realizuje droga Radziejowice-Grodzisk-Błonie), dokąd nie dowiedziałem się o istnieniu projektu "małej obwodnicy Warszawy" - Paszkowianka miałaby być według niego częścią praktycznie zamkniętego pierścienia obiegającego Warszawę w odległości 20-30 km od Centrum. W takim zestawieniu ma on jak najbardziej sens.

    Co do korków na 719 (czyli Warszawskiej) to zawsze zakładałem, że będzie ona rychło rozbudowana do dwupasmowej do samego Grodziska. No, niestety, nasze władze załatwiły nam nieco mniej rychło . Dalej zakładam więc (szczegółowego projektu jeszcze nie ma), że skrzyżowanie Paszkowianki z 719 powinno być bezkolizyjne, w końcu krzyżują się dwie przelotowe dwupasmówki... A wtedy żadnych korków nowa droga generować nie będzie.

    Pozdrowienia, JMP


    Wysłany: 19-Lis-2006 14:30:56 · Edytowane przez: Jarek

    JoteMPe dziękuję za korektę, chyba to przez to, że ciągle się mówi o tym węźle Konotopa, że odruchowo już to wpisują Jeszcze raz dziękuję i przepraszam za nieścisłość.

    Nawet gdyby Paszkowianka nie wchodziła w pierścień obwodnicy Warszawy będzie wg. mnie potrzebna. Nasze, szeroko pojęte, okolice bardzo szybko się rozwijają i potrzebujemy nowych inwestycji drogowych, same modernizacje nie wystarczą, potrzebne są trasy o dużej przepustowości nie tylko ułożone gwiaździście w stosunku do Warszawy.

    Co do trasy Radziejowice-Grodzisk-Błonie to nie uważam jej za najlepszą, jej geometria i mnogość skrzyżowań jednopoziomowych są wielkim utrudnieniem dla kierowców, a poważna rozbudowa i modernizacja jest niemożliwa. Potrzebna byłaby nowa trasa przebiegająca np. między Grodziskiem, a Jaktorowem. Z tego co wiem to Grodzisk rozpoczął zaawansowane prace (zabezpieczył na to środki) nad budową obwodnicy, jej dalsza rozbudowa utworzyłaby nową trasę łączącą Katowicką, A2 i Poznańską. Ale to taka dygresja z innego powiatu


    Wysłany: 19-Lis-2006 16:38:20

    Do Administratora
    Jeżeli otwieracie tego rodzaju dyskusję na forum to należałoby najpierw umieścić mapę z projektowaym przebiegiem drogi. Posty będą wówczas glębiej przemyślane i bardziej rzeczowe.
    Pozdrawiam AM


    Wysłany: 19-Lis-2006 16:39:32

    A próbowałeś kliknąć w symbol autostrady u góry po prawej?

    JMP


    Wysłany: 19-Lis-2006 16:55:34 · Edytowane przez: Jarek

    A no należałoby, rzekłbym więcej, a no należałoby najpierw sprawdzić czy może taka mapka jest już zamieszczona na brwinow.com

    Specjalnie dla AM wrzucam odnośnik do odpowiedniego artykułu.


    Wysłany: 20-Lis-2006 09:53:49

    Dziękuję za wskazówki ,tą mapkę widziałem bez pomocy uczestników forum. Sadziłem że jest nowa koncepcja przebiegu tej drogi.
    Chcę zwrócić uwagę że projekt w tej postaci nie dojdzie do realizacji, zjazd z A2 bądzie w rejonie Grodziska Maz więc dyskusja nad tym projektem jest bezprzedmiotowa.Tam prace projektowe są bardzo zaawansowane. Węzeł we wsi Tłuate ma połączyć trasę Poznańską z Katowicką zupełnie nową drogą.
    Tak to była szansa dla Brwiniwo ale została zaprzepaszczpna przez nasze władze dawno temu.Oni zapomnieli więdzę nabyta z lekcji historii w szkole podstawowej,że drogi atanowiły o rozwoju miast już wieki temu,ewentualnie byli złymi uczniami.
    Czy administratorzy tego forum tego nie wiedzą, a może to był odgrzewamy kotlet wyborczy.
    Już jest po wyborach do Gmini zacznijcie myślec rzeczowo co jeszcze da się ugrać dla miasta. Na razie karty rozdaje powiat i miasto w Grodzisku .
    Pozdrawiam AM


    Wysłany: 20-Lis-2006 10:00:56

    AM, węzeł w Pruszkowie też na pewno będzie i do niego możemy (i powinniśmy) się dowiązać. Nowa droga od strony Grodziska jest mało atrakcujna dla "targetu" jakim są samochody jadące z południa drogą 7 (Kraków-Radom-Warszawa). One, by wjechać na A2 w Grodzisku musiałyby się albo "cofnąć" trasą nr 8, albo raczej będą się pchały naszą 719 do Grodziska. Chyba, że im damy Paszkowiankę...

    Pozdrowienia, JMP


    Wysłany: 20-Lis-2006 10:40:09

    Węzeł w Pruszkowie tak ale nazywa się Konotapa.Proszę popatrzeć na rozwiązanie tego projektu. Paszkowianka nijak do tego nie pasuje.Jeszcze raz powtażam , karty rozdaje Grodzisk i jeżeli mamy coś ugrać musi się to im opłacać. Ja mam pewne rozwiązanie, którego nie będę na razie przedstawiał na forum.
    Niech się roztrzygnie najpierw sparawa wodza.
    Pozdrawiam AM.


    Wysłany: 20-Lis-2006 10:58:23 · Edytowane przez: JoteMPe

    AM, sorry, mylisz się, węzeł Konotopa jest dalej, tam gdzie A2 na razie się kończy i rozgałęzia na północne i południowe obejście Warszawy. Węzeł Pruszków, jak już pisałem, jest tam, gdzie A2 będzie przecinać się z drogą do Ożarowa.

    Nie pamiętam, czy ten wariant jest zaznaczony na mapkach, ale na spotkaniu z p. Piechocińskim (wówczas jeszcze posłem i przewodniczacym komisji infrastruktury) narysowane było odgałęzienie Paszkowianki od miejsca, gdzie pochodzi ona pod A2 i skręca w lewo. Odgałęzienie to wiodło wzdłuż A2, do węzła w Pruszkowie.

    Swoje koncepcje możesz oczywiście mieć, ale jeżeli nie jesteś fachowcem od tych spraw i do tego w miare wysoko postawionym w odpowiednim ministerstwie lub zarządzie dróg krajowych, to nie wróżę im specjalnych szans . Natomiast TIR-y ciągnące naszą 719 do Grodziska po prostu nas zajeżdżą. No i nadal nie będzie dobrego połączenia dla terenów inwestycyjnych na północ od Parzniewa... Dlatego Grodzisk nie jest dla nas dobrym rozwiązaniem.

    Pozdrowienia, JMP


    Wysłany: 20-Lis-2006 11:14:31

    Sprawę Paszkowianki przegrał pan Nowicki a Guzik postawil kropkę na i. Teraz ponownie chwytacie się tematu jak pijany płotu. Jeżeli otwieracie dyskusję na forum to niech przynajmniej będzie burzą mózgów a nie biciem piany.
    Natomiast połączenie między drogami 7 i 8 przejmuje węzeł w Guzowie. Przypominan, że władze Mszczonowa tamten temat dopilnują bo on jest w ich interesie i odpoczątku miał cel strategiczny. Nie wystarcz patrzeć na wlasne podwórko ale bacznie patrzeć co robią inni.Sami nie stanowimy siły dlatego trzeba zacząć myślec inaczej. Popatrzcie na Podkowę nie wystarczy zmienić barw. W grodzisku zmienia się tam, gdzie jest opracowana strategia na dalsze lata, która ma przynieść korzyści.

    Pozdrawiam AM


    Wysłany: 20-Lis-2006 11:25:19

    Znaczy możesz napisać o co Ci w takim razie chodzi? Żebyśmy się przyłączyli do Powiatu Grodziskiego, czy jak? Bo ja już się zgubiłem odnośnie celu tej dyskusji...

    Do "bicia piany" to najbardziej podobne są akurat Twoje wypowiedzi, bo jest w nich wyłącznie krytyka, a żadnych konstruktywnych propozycji nie widzę.

    Pozdrowienia, JMP


    Wysłany: 20-Lis-2006 11:33:27

    Władze Brwinowa same tego nie zrobią. Obecna 719 jest nierozwojowa i stanowi problem nie dla nas ale dla Milanówka i Grodziska. Zablokowanie nieumyślne przez Guzika oddaliło problem dla nich. Ja tego jak słusznie zauważyłaś,eś nie zrobię ale poto należy szukać silnego partnera. Odnoga o której wspominasz rozwiązuje problem Pruszkowa i ich rejonu przemysłowego a dla ruchu lokalnego pozostają obecne dtogi.
    Pozdrawiam AM


    Wysłany: 20-Lis-2006 11:36:38

    Zmiana powiatu nic nie zmieni , podałem przykład Podkowy.
    Moje rozwiązanie przedstawię po wyborach.
    AM


    Wysłany: 20-Lis-2006 11:41:46 · Edytowane przez: JoteMPe

    Ludzi z Milanówka i Grodziska, którzy jeżdżą co rano do pracy do Warszawy po 719, to raczej nie przeniesiesz na A-2, bo (przynajmniej według obecnej koncepcji) pierwszy punkt poboru opłat jest przed Brwinowem. Znaczy przejazd na trasie Warszawa-Tłuste będzie już płatny. Natomiast Warszawa-Pruszków nie.

    Dlatego 719 będzie jeszcze długo potrzebna, a chodzi o to, by z niej zdjąć ruch tranztowy (czyli tych, którzy jada dalej, niż do Grodziska).

    te tereny przemysłowe Pruszkowa, o których piszesz, to w dużej części są nasze... Poza tym w Pruszkowie to już prawie wszystko zajęte, a w naszą stronę mozna się doskonale rozbudowywać. Znaczy można by, gdyby droga była

    Pozdrowienia, JMP

    PS: Skoro koncepcję przedstawisz po wyborach, to po co teraz dyskutujesz? Pomijając już to, że nie wiem, co mają do niej wybory...


    Wysłany: 20-Lis-2006 11:55:12

    Wybory mają to by p. Guzik nie chwycił tematu.
    AM


    Wysłany: 20-Lis-2006 12:09:13

    No to wraca pytanie po co ta dyskusja teraz... Nie mogłeś poczekać do po wyborach? Poza tym - co? masz genialną koncepcję, ale jeżeli wybierzemy Guzika to za karę nam jej nie pokażesz? Sorry, ale jakoś nie chwytam tej polityki, prosty człowiek jestem i prosto trzeba mi mówić

    Pozdrowienia, JMP


    Wysłany: 20-Lis-2006 13:39:38

    Do Pana podpisującego się AM.
    Całkowicie zgadzam się z Panem, że w większej grupie można zdziałać więcej. Dlatego też w sprawie budowy "Paszkowianki" przedstawiciele, niżej wymienionych, Samorządów Pasma Zachodniego Aglomeracji Warszawskiej wspólnie wystąpili do Pana Adama Struzika Marszałka Województwa Mazowieckiego, pismem z dnia 21.03.2002r. W piśmie tym zawarto merytoryczne uzasadanienie i korzyści jakie budowa tej drogi będzie miała w przyszłości dla rozwoju tych gmin, przez które będzie przebiegała.
    Pismo podpisali:
    Burmistrz Miasta i Gminy Błonie,
    Burmistrz Miasta i Gminy Brwinów,
    Wójt Gminy Michałowice,
    Wójt Gminy Nadarzyn,
    Burmistrz Miasta i Gminy Ożarów Mazowiecki,
    Burmistrz Miasta Piastowa,
    Prezydent Pruszkowa.
    Co dalej w tej sprawie poczynił Burmistrz A.Guzik w następnych latach tego już nie wiem.
    Wiadomym natomiast jest, że wobec bezczynności naszych władz gminy Stowarzyszenie "Mieszkańcy Razem" w czerwcu 2005r zorganizowało spotkanie w tej sprawie z udziałem zainteresowanych ww. przedstawicieli samorzadów.
    Z poważaniem
    Maciej Nowicki
    (Burmistrz MiG Brwinów w latach 1998 - 2002)


    Wysłany: 20-Lis-2006 17:09:53

    Do pana M Nowickiego.
    Czy nie uważa Pan że należało wcześniej rozpocząć działania.
    łATWO teraz się tłumaczyć.
    Mam pytanie- czy Pana zdaniem projekt w obecnej formie jest b. dobrym rozwiązaniem uwzględniając zmiany w projekcie A2.
    Pozdrawiam AM


    Wysłany: 20-Lis-2006 17:25:47

    Drogi AM,
    "Wcześniej" to znaczy kiedy? Pamiętaj, że to podpisanie porozumienia gmin w 2002 roku to było "ukoronowanie" dłuższych starań. To nie było tak, że p. Nowicki nagle pod koniec kadencji przypomniał sobie, że trzeba Paszkowiankę robić, rach-ciach zwołał ościennych burmistrzów i wójtów i machnęli sobie liścik...

    Zwróć sobie proszę uwagę na datę tej mapy, opublikowanej w portalu: opracowanie pochodzi z 1999 roku. A to przecież też nie jest tak, że ktoś sobie na mapie kreskę machnie i można robić. Gminy muszą zapewnić zgodność tego planu ze swoimi lokalnymi planami zagospodarowania i rozwoju, muszą jakoś zarezerwować grunty pod przyszły pas drogi. Zarzucanie p. Nowickiemu że coś robił "za późno" jest chyba nie bardzo na miejscu.

    Pozdrowienia, JMP


    Wysłany: 20-Lis-2006 17:46:12

    Zamknieci w trójkącie A2-Paszkowianka-719 posmakujemy smogu?!Hm...


    Wysłany: 20-Lis-2006 18:24:33

    Jak dotychczas to namiętnie zwalcza się palaczy papierosów bo smog szkodzi. Ty prawdopodobnie należysz do awangardy, bo jak widać zaczynasz już walczyć ze spalinami samochodów.Tak trzymać. Trzeba jednak mieć nadzieję, że już niedługo będą elektryczne, więc drogi mogą jeszcze się przydać, abyś mógł jeszcze skorzystać ze zdobyczy cywilizacji.


    Wysłany: 20-Lis-2006 19:50:21

    Przepraszam, nie chciałem być złośliwy.
    Jednak że sprawa szanowny JMP jak zauważyłeś ma długą historię, koncepcja,studium przygotowawcze, projekt wstępny i wspólny liścik zainteresowanych stron. Wszystko trwało X lat.
    Raptem burmistrz Grodziska rozwalił razem ze Starostą cały projekt przejmując węzeł A2 w ciągu 1,5roku.
    Widać pozostałym sygnotariuszom tego projektu niebardzo zależało skoro nikt tego nie pilnował.
    Kto był skuteczny i miał siłę przebicia napewno popartą argumentami. Nie chcę być pesymistą ale obwodnicę można przesunąć uwzględniając projekt Grodziski.Popatrzcie na mapy sztabowe, to jest możliwe,
    Pozdrawiam AM


    Wysłany: 20-Lis-2006 20:31:26

    AM, co znaczy "rozwalił projekt"? Wydawało mi się, że zjazd koło Grodziska był planowany "od zawsze", a przynajmniej odkąd ja się tym zacząłem interesować. I nie oszukujmy się, miejsce jest dość logiczne. 12 km od poprzedniego węzła (Pruszków) i na skrzyżowaniu z trasą 579. Brwinów, na odmianę, jest położony tylko 6 km od węzła w Pruszkowie, tak gęsto to się zjazdy z autostrady normalnie tylko w miastach robi... Coś takiego zresztą powiedział na spotkaniu Piechociński: żeby zrobić węzeł w Brwinowie, to by trzeba zrezygnować z tego w Pruszkowie.

    Oczywiście co innego gdyby "Paszkowianka" w chwili budowania A2 była już jakaś "realna", wtedy można by argumentować, że nasza trasa jest "ważniejsza" i bardziej na zjazd zasługuje. Zresztą zdaje się Pruszków to aż taki szczęśliwy z tego zjazdu nie jest, boją się, że ich zajeżdżą. Więc nie wiem, czy bardzo by o ten swój zjazd walczył. No, tylko że od roku 2002 w tej sprawie wydarzyło się bardzo niewiele .

    A teraz przestań już podbijać napięcie, jak autor kiepskiego serialu. Nie mam sztabówki, a nawet jakbym miał, to i tak by mi wiele z tego nie przyszło, bo się na tym specjalnie nie znam. Co za genialne rozwiązanie masz do zaoferowania i jakie są szanse jego realizacji?

    Pozdrowienia, JMP


    Wysłany: 21-Lis-2006 00:21:35

    JMP tiry nie stanowią dla nas problemu, my mamy obwodnicę, natomiast Paszkowianka nie przejmie ruchu lokalnego. Sądzisz że mieszkancy Milanówka, Grodziska i tamtych okolic jadący drogą na komin zmienią trasę i będą robić koło. Na to nie liczę bo można to wyliczyć oszczędności kożystając z tego skrutu. Jak się oriętuję ma być zrobiona w najbliższych latach P. Warszawy i to jeszcze zwiększy tylko tranzyt naszych sąsiadów. Jeżeli ma być węzeł na Zbikowie (co ma sens i Pruszków tego powinien dopilnować) to udrożni ruch na Gąsinie i jednocześnie rozwiąże nasze problemy w tym rejonie i na nasze tereny będą chętni byle polityka podatkowa ich nie odstraszyała. Paszkowianka od Gąsina do Helenówka jest OK bo jest obwodnicą Pruszkowa i tu możemy na nich liczyć. CO do dalszego jej przebiegu w ty kierunku to jestem ostrożny ( osobiście tak)ale czy pozostali, Michałowice i Nadarzyn będą nadal entuzjastami. Pozd. AM


    Wysłany: 21-Lis-2006 01:07:51

    JNP przepraszam ale musiałem odejść od klawiatury i nie dokończyłem. Natomiast ten krótki odcinek obwodnicy Pruszkowa spycha dodatkowy ruch na 719 a to nie jst na rękę mieszkańcą Milanówka i Grodziska i mogą nam utrudniać realizację tego wariantu. I tu ponownie pojawia sie Grodzisk. Nie patrz na rysunki zacznij realnie spojrzeć na problem w oparciu moich zastrzerzeń. Chba że uważasz że Paszkowianka rozwiąże nasze problemy a może zasiałem ziarno wątpliwości
    Pozdrawiam AM


    Wysłany: 21-Lis-2006 08:45:28 · Edytowane przez: JoteMPe

    Chba że uważasz że Paszkowianka rozwiąże nasze problemy a może zasiałem ziarno wątpliwości

    Wszystkich nie rozwiąże, nie rozwiąże na przykład mojego problemu z dojazdem/dojściem do domu w zimnej i mokrej połowie roku .

    Ma natomiast to do siebie, że rozwiązuje pewne problemy. I ma jedną ogromną przewagę nad czymkolwiek innym, co chcesz zaproponować: istnieje jako (wstępny) projekt, jest ujęta w różnych planach zagospodarowania kilku gmin, są wstępnie zarezerwowane grunty, funkcjonuje jako przerywana linia na różnych mapkach rozwoju sieci drogowej w województwie i w kraju... Po prostu jest jako idea i czeka.

    Cokolwiek innego zaproponujesz, jesteś o te ładne kilka lat do tyłu. Nawet przy zabezpieczonym finansowaniu nie sądzę, aby udało Ci się zupełnie nową, dotychczas nie planowaną drogę zbudować w czasie krótszym, niż jakie 7 lat. I to przy założeniu, że wszyscy zainteresowani będą takiemu projektowi przychylni. Paszkowiankę, gdyby znalazły się pieniądze, można by pewnie mieć za 2-3 lata.

    Pozdrowienia, JMP


    Wysłany: 21-Lis-2006 17:50:13

    Szanowny Panie AM,
    Co najmniej od roku 1999 byłem praktycznie na wszystkich organizowanych przez Urząd Wojewódzki uzgodnieniach dot. autostrady A-2. Od zawsze jak pamiętam w prezentowanych projektach był węzeł w Grodzisku i drugi w okolicach Pruszkowa. Nie wchodzi tu zatem "jakieś konkurencyjne rozwiązanie" szkoda słów. To z inicjatywy gminy Brwinów pojęliśmy działania wykazujące, że lepszą lokolizacją dla węzła na "Paszkowiance" byłby węzeł "Brwinów" niż "Konotopa". A to z tego względu, między innymi, że zlokalizowany byłby na gruntach nie zabudowanych i stanowiących własność Skarbu Państwa, a więc znacznie tańszy w realizacji . Jak wcześniej napisałem projekt ten poparli wszyscy, wówczas, zainteresowani budową "Paszkowianki" przedstawiciele samorządów.
    Maciej Nowicki

    1 2 3 4 5 6 7 8 9 1019 20 >>

    :: Twoja odpowiedź
      Wyłącz
    Przed wysłaniem obcojęzycznych postów, sprawdź kodowanie przeglądarki!
    W celu wyslania posta podaj 3 litere pierwszego dzisiejszego solenizanta.

    Ładowanie strony (sek.): 0.014
    Powered by miniBB 1.5 and Mambo SiteServer © 2001-2003
    . :: Znajdź nas na Twitterze ::
    . :: Jesteśmy na Facebooku ::
    . :: Prognoza pogody ::
     
    Pogoda w Brwinowie
    . :: Owczarnia.net ::
    . :: WSPÓŁPRACA ::
    . :: Kalendarz ::
    Lipiec 2014
    PnWtŚrCzPtSoNd
    30
    123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    28293031
    1
    2
    3
    Price best avana legal buy online uk Contact prayer buy Accutane low price fast shipping urgent help Acyclovir without a prescription Care Psychiatry http://cpnb.nl/gp/dapoxetine/ pertinent information Buy Clomid in canada Herbal media Cipro prescription directed some buy cheap Xenical usually They Buy Albendazole Mexico Medicine effect Amitriptyline price in canada or buy cytotec this is pharmacy pills on drugs